22/02/2015

Lenja pita sa bundevom


Potrebno za testo: 
400-450 gr. brasna
200 gr. masti
150 gr. secera
1 vanila secer
1 ravna kasicica sode bikarbone
5-7 kasika mleka

Potrebno za fil: 
1,6 bundeve
100 gr. secera
1 kasika prezle
cimet

Priprema: 
Umesiti testo, podeliti na dva dela i staviti u frizider dok se sprema nadev za pitu.Izrendati na krupno bundevu (ili jabuke),kuvati oko 15 minuta, dodati secer, cimet i prezlu.
Razvuci jednu koru, staviti fil od voca, preko fila drugu koru.Peci oko 30 minuta na 175C.
Kad se pita ohladi posuti secerom u prahu.








4 comments:

  1. Ovotesto mi podseca ovo sto pravim ja. http://kuvaricagr.blogspot.gr/2014/08/pasta-flora.html a mislim da ce ispasti vrlo tanko jer vec kolicine su iste osim mleka. Ali zelim probati, vec kupila bundevu:-) . mogu li ja objaviti ako uspe i da pisem gde sam videla recept ili smeta? Postujem tvoju odluku!

    ReplyDelete
  2. Eh ja sam odlucila da pravim neku variajciju ali ako zelis pisacu gde sam dobila inspiraciju:-) :-)

    ReplyDelete
  3. Slobodno objavljuj, ne moras da pitas...
    Recept koji sam pisala je za manju tepsiju otprilike 31x20,narašće u rerni, tako da nece biti puno tanka.

    ReplyDelete
  4. Hvala ti puno! Evo sad ću! Pravila sam drugačije ali da nisi bila ti ne bih pravila nikako!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...